~Mood Badly~

lama juga x coret2 cni kan...huhu!!! skrg burink gila so mo tulis skit2 ja...ehm lucu plak..skrg rmi yg skt hti sma aku hahaha....aku tau jg tu napa tp malas mo lyn benda2 mcm ni...makin layan makin skt hti so biar kan ja...mgkin disebabkn aku ni kepala batu,hati keras,suka simpan,pendendam mgkin tula jd smpi bgini...atau pun kesbaran aku sdh smpi ke thp dewa trtggi...apa2 pun yg pntg hidup aku go on...bukan apa kdg2 org ni depan kita ja baik..n sgt2 baik tp di belakang x siapa yg tahu....tp aku tau juga dibelakang tu sebab ada jg yg smpi2 n khabar2 kn sma aku hehehe....mgkin kesbran aku smkin hlg sdh sbb byk hal yg aku tahu disebalik kepura2an yg baik...ntahla x jg suka gadh2 ni...tp biarla masa yg menntukan...insyaAllah hti yg jahat ni (akula) pulih jg nanti hehehe!!!!

memang dr dulu lagi aku tau..byk benda yg x bgs dibelakang ku tp aku sbr ja...apa yg pntg skrg aku mahu go on my life...dulu tu aku sbr2 n kasi lupa2 ja....skrg ni ntah smpi sesuatu yg mmbuatkn aku sgt2 sedih kena ckp2 mcm tu...septutnya kita ni sesama manusia saling support buknya dgn kutuk mengutuk ka,umpat mgumpatka....atau pun yg berkaitan....mgkin bukan niat mau mngumpat (kunu'la) cuma cakap (sopan sikit)...tp kdg2 tnpa sedar apa yg kita ckp tu membuatkn org boleh terkecil hati n menyimpan dendam mungkinlah...tp dendam utk kebaikan..hehe adakah KEBAIKAN??? terserah dr penilaian sndri la hehe...(^-^)

ehm buknnya niat mo gaduh....tp kdg2 biarla masa yg merawatnya cehhh!!! mcm lagu Liza Hanim tu Merawat Luka Yang Terpendam....tp biarla skrg aku mcm jahat (padahal memang) hehehe....ehm klu di ingat2 balik boleh parah juga ni sakit hati tp kasi lepas ja tu biarla berlalu....tp yg skt hati lagi....itu2 jg tu nanti...baik di depan tp iya juga sama diblkg....ehm mgnkin sdh sifat org apa boleh buat....kasi biar ja....okayla itu ja la...korang doaknla hti aku ni macam kerak nasi...mdh2an pndi juga lembut insyaAllah Amin...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...