Aku juga punya hati dan perasaan..

Aku hanya insan biasa yang punya sekeping hati untuk disayangi, dibelai, dan dimanja. Hatiku mudah terhiris walaupun dengan hanya kata-kata lembut namun menusuk ke dalam sudut hatiku. Pernahkah kamu mengerti perasaanku? siapalah aku untuk kamu mengerti dan fahami aku hanya boneka perhiasan semata-mata. Disaat kamu ketawa disaat kamu bersedih aku ingin bersama kamu namun aku sedar diriku tidak diperlukan dan aku sedar kewujudanku tidak memberi sebarang pengertian didalam hidup kamu.

Ceh...ayat jiwang sioot..hahaha aku try sj bah tu..klu boleh lagi aku mengarang cerpen mcm aku iskul menengah dulu...masih ada bakat jugala...tapi pening2 sdh aku memikirkannya..haha!!! now aku guna (B.M.S a.k.a Bahasa Melayu Sabah) rindu aku mo brckp sabahan...

Hati dan perasaan? ssh dtrgkn dgn kata2..kenapa? aku pun x tau...mcmla aku klu aku mrh aku berdiam selagi kesbrnku tdk tercbr namun aku ni hanya ada kesabaran senipis kulit bwg..jd 2/3 kali blhla aku thn..lebih dr itu opps sory ya.. dan kdg2 kita berdiam bukan kerana kita takut atau pengecut tapi aku memberikan ruang masa untuk mencri kelemahan dan kelebihan mu...so aku buat strategi yg mantap lps tu klu ksbrnku dicbr lg of course aku terus serang...kekeke itu akula..ntah kamu...sbb aku punya hati dan perasaan hehehe....

kata hubby ku jgn ikut hati dan perasaan sebaiknya bersabar dan berfikir secara rasional jgn smpi menyesal kerana perbuatan..memang betul apa hubby ku ckp...tapi mcm mn lg klu bgitula aku..ingin berubah pun perlu masa so hubby bg aku masa ya..kekeke...nada memujuk...

oppss mo jam 11 sdh stop lu la entri utk kli ni..aku mo p men masak2...k 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...