Artis Youtube??


Hari ni aku nak share tentang artis youtube. Memang gadis ni pun sekarang sudah naik terkenal dan mula berjinak-jinak ke bidang hiburan. But suara gadis moleh ni memang power sure terleleh keke. Aku cuba search di google ingin melihat wajahnya dan sekali lagi aku sure gadis ni memang cute.


Nama dia Melda Ahmad, sesiapa yang selalu lepak kat Youtube sure kenal gadis ni. Melda Ahmad sekarang tengah popular dengan lagu Putus dan lagu Kimia. Memang best layan korang tau huhu. Aku tidak puas hati and aku search lagi gambar yang lebih jelas n cute. I like suara dia.



Masih tidak puas hati anda boleh la like fanpage Facebook Melda Ahmad. Sure anda pasti suka. Jenis muzik indie kira macam lagu2 Yuna la. Oleh kerana aku rajin pada hari ini so jom layan lagu  Melda Ahmad.


Putus By Melda Ahmad

Chorus
Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku.
Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinyar nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….
p/s - best sioott...

Kimia By Melda Ahmad

aku mula jatuh hati kepadamu

setelah kau kata cinta padaku

masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita
kau kucup pipiku

kau bisikan cintamu

kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,

kurasa,

disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau kucup pipiku

kau bisikan cintamu

kau kata baby I love you
kau cairkan hati ku
bahagia,

kurasa,

disaat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu
kau seru akulah pelangi cintamu


p/s - kalau korang suka dengar lagu Melda Ahmad korang boleh download di 4shared.com pasti ada. Aku dah korang bila lagi..







Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...