Burger Special A++

Salam semua....


Burger made by me. Kelmarin petang aku rajin betul jadi sebelum lakiku balik kerja aku buatla burger king size. Sebab c hubby suka makan burger jadi aku pun ringan tulang tunaikan permintaannya. Hari ini aku pun ringan hati mo share mana la tau kamu rajin mo buat hehe.

Burger Sharienz Sz

Roti Burger
Daging Ayam
Telur
Sayur Lettuce
Tomato
Cheese
* Sos Chilli/Tomato
* Mayaonise
* Planta

Itu saja bahan2 nya lepas tu kamu aturla sendiri. Mesti kamu pernah nampak kan masa kamu beli burger macam mana durang atur jadi lebih kurang saja tu hehe. Saja aku mo kongsi mana tau kamu tiba2 rajin kan. Lagi satu walaupun simple tapi dapat memikat hati suami tau. Sebab kesungguhan mo buat tu ada x sama nilainya dan rasa yang kita beli dikedai. Air tangan isteri tu penting hehe..

**Selamat Mencuba**

 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...