Hari yang malas!!!

adoi..adoi..adoi..hari ni hari yang malas buat aku!! gerakanku lidut sumala lidut!! perasaanku jadi malas semacam. entah mungkin beribu kali sudah mulutku ni merungut. kalau laki ku dengar conform terus aku ditegur kenapa mengeluh? paling2 jawapanku 'ndada'..sudah malas jadi jawapan pun ala2 malas la.

Photography Graphics, Tumblr Photography

bayangkan saja la..tadi pagi aku escape buat sarapan..padahal hari2 memang rutin ku tu, tapi ni hari mataku malas mo terbuka..laki ku pigi kerja pun aku tengok kelip2 saja mataku..salam tangan laki ku aku sambung perjuangan tidurku..punya malaskan..nasib lakiku sayang aku kalau nda..hehe!! kesian hari ni dia buat sarapannya sendiri..sory darling!! ceh manja2 kunu'

last2 aku terbangun ni hari jam 10.15am astagafirullah punya malas aku ni hari..mataku berat betul mo terbuka mo tidur saja..ee susah juga ni..so aku lekas2 pi mandi n buat lunch..tu pun simple dimple saja..yang penting adala kan..jam 11.00am siap suma..punya cepatkan? simple memangla..

laki ku balik jam 11.30am pastu terus kami p makan..siap2 makan terus kami rehat. apalagi aktiviti kami 2 kalau bukan modop..tidur la apa lagi..pastu hubby aku bangun jam 3.00pm hahaha..terus p kerja..yang aku menyambung lagi tidur sampai jam 4.00pm...hari ni kerjaku tidur saja..memang sangat malas la aku hari ini. bangun2 baru aku buka lappy dan terus online..otakku malas juga berfikir jadi entri hari ini pasal aku malas sajala..ala aku berblogging ni pun untuk meluahkan isi kepala otakku..macam diari..sebab aku ni memang suka tulis diari..dr smk lagi..smpila ke hari ni..

Photography Graphics, Tumblr Photography

erm sekarang pun mo dekat jam 7 sudah tapi terang benderang lagi cni..aku pun mo mandi n masak..macam besala aku masterchef laki ku..of coursela aku sentiasa punch card di dapur.. actully aku malas ni hari sebab pembawaan c baby haha..c baby juga dikasi salah..kesian..keke

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...