Ubah Mood Tukar Lagu


Wink2..tadaa..perasan kamu? aku tukar sudah lagu diblog ini haha..mcm saja orang ambil peduli keke.  Terlampau rajin untuk hari ini jadi cari kerjala. Aku bosan sudah ba itula aku mo cari lagu2 yang lain pula.

Tambahan bilang laki ku hari tu "terlampau siuk bah lagu sayang" sambil senyum2 meninguk aku. Padahal aku tengok lakiku tu headphones disangkutnya dileher sudah, jadi aku fahamla itu satu sindiran yang amat bermakna keke. Kalau kamurang lurus bendul memang perasaan sudah tu tapi aku ni peka kepada sindiran jadi aku fahamla maksud tersirat laki ku tu hehe. Mungkin kalau aku letak lagu Amy Search conform tersenyum lebar sudah tu lakiku. Favouritenya kan!!

Photography Graphics

Aku ni pun jarang melayan lagu kadang2 saja. Kalau kusut jiwaku aku layanla lagu2 kalau aku happy aku nda pula suka dengar ganjilkan. Ada aku terbaca satu blog tipsnya jangan pasang autoplay lagu nanti mengganggu pembaca yaka? Bagi aku pula kenapa aku pasang autoplay diblog ku ini sebab aku sendiri yang mau dengar jadi x susah2 la aku kasi on lagi..ada kemudahan napa tidak mo guna kan. Tapi itu ikut orang la  lain orang lain caranya yang penting saling hormat menghormati.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...