Contest Ada Apa Pada Nama


Salam semua senyum ceria di pagi Jumaat wink**

Tadi pagi aku jen-jalan dalam blog..so aku nampak contest!! menarik contest tu!! yeah contest!! adui over pula..so penganjur contest ni dari cik yad'z unikkan nama tu sila setuju *sedikit paksaan. Aku join sebab teda idea mo update blog lagipun contest ni menarik bukan. Jom baca syarat2 yang diberikan.



bestkan..so tunggu apa lagi join la
*note-picit dengan lemah lembut banner2 tu klu rasa nak join contest ni hehe..

Nama penuh aku?
nama saya ialah ceh formal. ehem nama dalam surat beranak Nurahrine Bte Siluan dan dalam kad pengenalan Nurahzrine Binti Siluan. Hah!? heran nama lain2..jangan salahkan mama bapa aku ya..salahkan pendaftaran tu..nda pandai eja mungkin..besala dulu2..dalam surat beranak aku pun guna tulisan tangan keke..tapi yang sebenarnya ni cerita dari mama yang ku cintai, nama yang mama bapa aku bagi sebenar2nya ialah Nurahzrina tapi tu pendaftaran kasi nama yang lain..bukan mama bapa aku malas urus tapi pendaftaran di daerah kami tu cerewet dan banyak cakap..so kekal la nama aku Nurahzrine Binti Siluan.

Maksud nama aku?
ehm..sebenarnya ni yang aku risau ikut contest ni..aku nda pernah jumpa maksud nama aku..yang aku tau Nur adalah cahaya tapi Ahzrine tu ntah nda pernah aku jumpa maksud tu..tapi aku still bangga dengan nama aku tu..sebab darila aku lahir hinggala aku kembali ke tanah nama tu jugala aku junjung dan pegang..so aku bangga..n terima kasi mama dan bapa aku..*kalau korang terpernah dengar maksud nama aku sila share yer huhu..klu x ndapa la..

Kenapa aku pakai nickname Sharienz Sz?
haha..okay sebenarnya kawan2 aku panggil aku rien so my hubby pulak nama dia Mohd.Ishak tapi kawan2 dia panggil Shah so masa kami kapel2 zaman sekolah menengah kami suka gabung nama. so jadila Sharienz Sha-dari nama panggilan my hubby dan Rienz-pula dari nama panggilan saya. Yang bestnya nickname ni aku dah lama guna sejak mula2 kaple ngan hubby aku tahun 2002..itu yang sangat value tu.. Dan Sz tu aku ambik dari awal S dan akhir Z "SharienZ" uihh bingung aku mo explain..haha harap2 kamurang faham dan tidak ikut bingung seperti saya

Kenapa Cik Yad'z menggunakan nickname Yad'z?
susahnya soalan ni..perah otak sekejap..mungkinla kan..mungkinla banyak juga mungkin, aku rasa sebab cik yad'z dah jatuh cinta kot dengan nama ni..*merapu* ataupun nama sebenar dia panjang so untuk memudahkan kawan2 dia panggil so dia guna nama yad'z tu..*sekali lagi merapu* tak pun kawan2 sekolah menengah dia yang bagi..*jawapan tepat kot*

Mangsa tag aku?
*cik yad'z kasi syarat 1 org tag jer tapi aku suka yang besar punya nak lebih 1 lagi haha*




Photobucket








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...