I Love My Blog Contest

Salam semua..

**uhh!! hari ni kerja aku ikut contest jer..jgn bosan yer..aku suka aku tulis ngeh2 emoticon09

Kali ni aku nak join contest dari Cik Yuyu Zulaikha. Sapa tak kenal dengan cik yuyu ni para blogger semua mesti kenal kan.

Sebenarnya cik yuyu ada buat option untuk contest ni so aku dengan senang hati nak pilih
"I Love My Blog Contest"



"klik banner jika nak join supaya korang lebih faham syarat yang cik yuyu bagi"

Kenapa saya cinta sangat blog saya?

Ini pengakuan kamikaze dari saya dan eksklusif *tolong jangan terjah saya melodi* ngeh perasan!! emoticon11 sebenarnya blog saya ni lahir April 2010 tapi saya tak aktfi dan sangat2 jarang berblog. Tapi semenjak Januari 2011 saya telah jatuh cinta yang amat mendalam terhadap blog saya dan saya terus aktif ngeh emoticon14

sebab2 utama saya jatuh sayang blog greendy ni

emoticonnajwa02 segala yang ku fikir dan ku rasakan ku luahkan dalam blog ni

emoticonnajwa02 dulu blog ni x pandai make-up tapi semenjak owner dia bertapa dengan tuto2 blog dah pandai make-up lebih2 dari owner dia

emoticonnajwa02 walaupun aku x duit aku takkan jual atau lelong blog ni walaupun harga ditawarkan berjuta

emoticonnajwa02 wasiat berharga yang aku nak wariskan kepada anak cucu cicit Sharienz Sz

emoticonnajwa02 blog ni memahami perasaan aku..bila aku marah blog ni just dengar dan diam

Itu je kot cik yuyu..sebenarnya panjang lebar nak explain tapi takut terover emosi pula bila nak tulis haha!! emoticon08

Tag-mentag
ana bulat
lina
izza izzalis

Akhirnya siap!!




Photobucket

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...