Saya Nak Join Bloglist Nelly The Strange

Salam semua :face75:

"Nelly The Strange" ya seram sejuk sikit. Tapi saya nak join bloglist Cik Nelly ni. Nama dia seram tapi orang dia baik hati tak sombong n mudah mesra. Rasa segan juga nak join ni sebab Cik Nelly ni blog otai senior la..sedangkan saya newbie huhu :face72:

saya dah follow blog Cik Nelly The Strange ni n baca post2 dia..menarik. Dahlah blog dia comey entri2 Cik Nelly pun best..so meh la join ramai :face34:


Klik lemah lembut yea dekat sini kalau nak join

supaya korang lebih faham baca syarat2 yang cik nelly dah tetapkan

sebelum tu saya nak pilih kategori "COOL" erm itu jer kot yang sesuai dengan saya girl

syarat utama korang kena follow cik nelly dulu yea barula adil nak join bloglist :face15:

apa tunggu lagi jangan fikir banyak :face40:

Tarikh Tutup
29 MARCH 2011

Aku mau tag!!
Ana Bulat
Izza Izzalis
Nina

2 ulasan:

kindergartenlibrary berkata...

Terima kasih sudi join !
=)

hehe .. belum otai lagi ..

Proud Mommy berkata...

hehe..tima kasih dtg jenguk.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...