Saya Nda Suka Marah2!!

**inila yang aku nda suka..mo marah2..selagi aku boleh bersabar aku sabar..tapi kesabaran seseorang itu ada tahapnya..

siapa pun manusia didunia ni akan marah bila hak kita tidak dihormati..lebih2 lagi melibatkan sesuatu yang memang hak privasi kita..nasibla aku cepat sedar kalau nda mungkin kemarahan yang aku pendam2 ni kalau terluah ntah apa jadi..bergaduh dikhalayak ramai pun aku nda kisah!! bertumbuk bertampar memang itu kesukaanku..jadi kalau mo tengok aku kerasukan cubalah..

selagi aku hormat dan sabar selagi tu la aku nda kan bergaduh..sebab aku dari dulu lagi memang suka bergaduh..jadi baik buruk selepas bergaduh tu memang aku tahu sudah macam mana..jadi aku nda suka situasi begitu..sebab aku bukan jenis melupakan dan memaafkan..sampai bila2 pun aku ingat..

tapi nda pa ni baru 1st time..so aku anggap ko nda sengaja..sebab aku ingat aku banyak terhutang budi sama ko..itula aku sangat menghormatimu..okay!!

Photobucket

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...