Sesungguhnya kau buat aku terharu ❤❤

Happy Sunday!! Jom pigi Starbucks bah!!
Sory aku nda suka pigi starbucks aku suka pigi secret recipe haha!! sodap bah keknya..

**bukan aku mo bercerita pasal itu aku menyimpang sekejap..hehe hari ni aku hapy bah sangat2 hepy kunu' tengok saja tajukku dramatik kan jatuh cinta lagi aku ni hari  wink..degup jantungku..**

tadi pagi aku mo cuci kain jadi mr hubby aku siap2 sudah mo pigi kerja..aku nampak mr hubbyku menengok aku masa aku limpas didepannya..senyum dia sama aku terus aku jatuh cinta ni ceh..sebab mr hubbyku menengok macam mo mengurat sama aku haha..sory yah aku sekarang memang kiut miut sebab perutku yang semakin membuyut..keke..

memang kebiasaanku selalu sebelum menyabun aku bilas2 dulu tu pakaian..aku selalu mencuci pakai tangan sebab pakaian kami nda banyak 7-9helai macam tu saja lagipun nda kotor peluh2 sajakan..lepas tu aku ni memang nda suka tengok pakaian yang bertimbun baru mau cuci..asal ada kotor saja aku terus cuci..xkan lah 7-8helai pun mo masuk mesin membazir air lama lagi tu mau tunggu..cepat lagi pakai tangan..hehe itu aku nda tau kamu..keke

tiba-tiba mr hubbyku datang sambil senyum2 mo mengasi kejut kunun aku dari belakang tapi nda pandai mengontrol tapak kakinya berjalan..haha..padahal aku dengar sudah awal2..terus mr hubby ku bilang "sayang nda payahla cuci biar abang yang cuci nanti sakit pinggang sayang" uii terus aku senyum2 ada orang menghulurkan bantuan hehe..siapa nda suka..terus aku jawab "nda payah la abang mo pigi kerja sudahkan" pura2 aku mengasi tambah romantik keadaan pujuk-memujuk..mr hubbyku jawab lagi "bukan lama tu mau cuci bila2 mo pigi kerja" wah terharunya aku time tu bergenang2 kunu' airmataku keke..

terus mr hubbyku yang cuci sambil aku tengok dari belakang..siuknya jadi mommy preggy ni kan kena manja,belai,dibagi perhatian..siuk owh..sekejap ja siap sudah terus aku dan mr hubby sama2 pigi menjemur kain haha walaupun hanya 7helai pakaian tapi 2orang yang menjemur..siok romantik bah..aku bagi cipit kain mr hubbyku yang jemur..ceh..sambil say-say i love u lagi haha..im so in love u know hehe..

**sekejap saja siap..tolong menolong itu penting nda semestinya mencuci kain tu kerja isteri yang suami nda menolong..apa salahnya ringankan tulang tolong sekali-sekali pasti romantikkan..lepas tu baru mr hubby aku pigi kerja..seperti biasa tanggungjawabku sebelum mr hubby kerja aku salam dan cium tangannya..pastu mr hubby cium dahiku dan perutku yang cumil say good bye to his baby..nda sabar cbaby keluar melihat dunia merasa kasih sayang kami berdua.. can't wait u baby..

..walaupun kecil pertolongan mr hubbyku tapi sesungguhnya kau buat aku terharu dan kau buat aku semakin dalam mencintaimu..

terima kasih mr hubby ❤❤


1 ulasan:

Burungman berkata...

follower ke 555! thanks! nanti burung terbang pigi sana hantar bulu sayap burung.. kehkehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...