I Survived The Shark Feeding

Assalamualaikum
&
Selamat pagi

" I survived"

Apa khabar teman2 suma?? sihat walafiat hendaknya. Saya mo tanya sikit? kamurang pernah nampak kah real shark depan2? pernah pegang2 ka? pernah belai2 ka? haha!! ada siapa berani buat begitu? memang tabik springla kalau ada yang berani..itu orang conform tulang besi urat dawai haha.

Hari ni saya cuma ingin berkongsi beberapa gambar yang sempat saya tangkap masa saya n hubby pergi bercuti ke Monkey Mia. So kita sempat singgah kejap di Ocean Park Aquarium. Disini ada aktiviti bagi makan shark sebab tu menyinggah hehe.


Nasib baik saya survived kasi makan ni ikan ganas..berebut-rebut lagi ni minta makan. Kalau terjatuh dalam kolam tu conform hilang putus tangan atau kaki..ngee ganas owh!! Dari penerangan guide tu barula saya tahu rupanya banyak jenis ikan shark ni ada yang sangat ganas, ada yang sentimental, banyak lagi la. Saya pun x pandai mo explain2 ni apa kata kita layan gambar saja la wokey!!







Nampak tu betapa ganasnya..putus tu tali ikan gigit. Sebenarnya ikan shark ni terlalu banyak di perairan Australia, sebab tu la kalau ingin mandi-manda di tepi pantai kena berhati-hati sebab ikan ni pandai cari makan. 

Ingat lagi hari tu masa saya n hubby pergi memancing..walaupun umpan hanya udang itu shark pun pi makan..betapa kelaparan itu shark..sampai putus tali tangsi mr hubby..ikan shark pula tertangkap..haha!! Kalau rasa ingin bunuh diri cepat2 la terjun di perairan Australia!! <--hasutan melampau jangan terpedaya

Video pun saya siap upload lagi!!
mari tengok ramai2 ^^ ini video hubby yang ambil..


"kalau datang Australia jangan lupa singgah cni"

3 ulasan:

Dda Ly berkata...

australia= negara yang ingin di lawati..huhu untung kamu dpt ke sane..:)

meh ke rumah..
~a week already~
keep in touch ye..♥♥♥

Proud Mommy berkata...

@Dda Ly

thanks Dda!! :)

kindergartenlibrary berkata...

Untung2 ..hehe ..
belai ? huish ..tak berani ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...