" Jom Join Blog Review Myung Dae "

Selamat petang teman-teman sekalian ^^

Mo join juga ni (versi indon) haha!! aku suka bila kena review so dari situ dapatla aku memperbaiki kelemahan yang sememangnya ketara dalam blog kaler lumut ni.


Syarat penyertaan!!

->follow blog Myung Dae
->buat entry dengan tajuk "Jom Join Blog Review Myung Dae"
->link entry di kotak komen
->tag 2/3 org (pastikan mereka tau) 
->jawab soalan ni "kenapa korang nak di review"

klik banner kalau nak join!! berani ker kena review?? kalau berani tunggu apa lagi joinla, bukannya kena bayar pun hehe :) yang penting mental korang bersedia..haha

soalan wajib jawab "Kenapa korang nak di review"

--> mental blog aku bersedia kena review
--> sebab aku berani menerima kenyataan jikalau blog aku kena review
--> ingin memperbaiki segala kekurangan
--> pendapat luar lebih layak dipercayai dari pendapat sendiri (pendapat sendirikan pandai bodek ahah)

tag korang

2 ulasan:

tomatokering berkata...

weewitt.. seronok je masuk blog sya nie.. hihi

kay_are berkata...

selamat direview ye =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...