Memang Aku Anak Orang Kampung

Salam pagi semua!! sory lama x ter-update blog ni!! owner sibuk packing barang sory!! 
 
hayati lirik lagu dibawah ni!! kalau terkena batang hidung!! maaf dipinta. hanya sekadar suka2 untuk hiburan kita bersama..lagu dusun dari Sabah Negeri Dibawah Bayu!!

 Tanak Kampung - Jimmy Palikat

Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapat aku berikan
Engkau memang cantik
Memang tidak padan dan tidak sepadan

Aku anak kampung
Tiada pelajaran
Kuli-kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bah kau itu banyak yang tergoda
Lagi orang kaya

Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun teda adapun bapa punya
Apalagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak 
Suka sama kamu
Tapi aku takut hidup ko kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan ko sama orang lain

Engkau masih muda
Cantik lagi menawan
Janganla ko cari lelaki macam saya
Engkau memang cantik
Nanti ko menyesal tiadalah guna

Video pun ada mari kita berkaroake!!
Aramaitii!!


Versi Melayu


Versi Dusun


4 ulasan:

Cik Yana berkata...

Cik Yana pun orang kampung. Hee~

Sharienz Sz berkata...

@Cik Yana

saya pun anak jati kampung :)

Lina berkata...

packing jgn ada yg tinggal..hehe..baju2 baby, brg2 slepas branak nnt..

tomatokering :) berkata...

sy org bandar..ekeke,,
carik yg sepadan ye..kalau tak sepadan tamo kawan ..hehe

weee~blog dah cantik !!!! jeles !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...