Sydney Gay & Lesbian Mardi Gas

Morning!!

bawah umur tak boleh tengok

okay hari ni aku ingin berkongsi beberapa gambar sempena sambutan gay & lesbian. Jangan pula terikut-ikut ya ini budaya barat..budaya kita jauh terpesong. Gambar ni pun kawan aku yang ambil..so aku teringin untuk berkongsi disini..untuk tatapan kita bersama dan buat penilaian masing2. lagi sekali aku dan hubby pun tidak pergi..ya!! jangan salah faham.

antara mereka yang ikut sambutan ni 

that's my friend baju kaler purple yg ambik gambar ni

konvoi motor besar

angel pun turut berarak

huh!! gambar dari belakang jer ok yang depan faham2 la


teringin mo naik kereta ni 


sebenarnya banyak lagi gambar tp ini sajala yang aku rasa sesuai untuk dikongsi. yang lain tu huh!! ada yang pakai spender sama bra saja..yang lelaki pakai spender low cut lagi..huh!! macam2 kan budaya orang barat. budaya kita sudah terang2 mengharamkan aktiviti macam ni. 

6 ulasan:

cendawanpink berkata...

issshh..dasyat budaya sana..
kite kt msia ni still ok g kn..
tp tu pn dah nak more to barat.. :P

kindergartenlibrary berkata...

Eish .perarakan apa ni ? eish2 ..

Proud Mommy berkata...

@cendawanpink

erm dasyat sungguh huhu :(

Proud Mommy berkata...

@nelly

perarakan sambutan gay & lesbian..
kwn sha yg ambil..sha kongsi dsini..
harap kita dapat ambil iktibar :)

cendawanpink berkata...

if bukan gay or lesbian..
xleh join ke sambutan ni?
hehee.. :D
tah ape2 je negara barat ekk..

Proud Mommy berkata...

@cendawanpink

ramai jg yg join..
kira mcm diorang ni perjuangkan hak kebebasan mereka untuk menjalinkan hubungan...

sungguh pelik hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...