Transformasi Homepage Google Yang Berwarna-Warni

Selamat pagi semua ^_^

Okay hari ni saya mau share dengan kawan2 suma macam mana mau tukar homepage google kaler putih tu <--tau kamu semua bosan sudah kaler putih tu :) . Tadi aku blogwalking lagi dan tetiba saya ternampak hantu sesuatu yang menarik perhatian saya. Tau apa dia, macam ni siapa2 yang kesukaan sudah kebosanan tahap gaban terhadap google yang kaler putih tu bolehla bertukar kepada google yang berwarna-warni. Contoh macam homepage google saya!! tadaaaa...

sebelum
selepas

wah!! cantiknya!! <--luahan perasaanku jangan jeles sebab anda pun boleh buat macam tu ^^ ngee..minta seposen. Kalau ada siapa2 yang hatinya sudah gatal n gedik teringin melakukan transformasi macam saya punya tu. Senang aja dong!! nda susah!! kacang saja tu!! ^^.

Jom klik 

lepas klik tu pigi blog cik ni "Lya Liyana" sebab dari blog cik Lya Liyana la saya dapat ilmu ni. Cik Lya ada sediakan step @ tutorial macam mana nak buat sampai success. Semoga berjaya anda semua!!

Surat cinta*sebelum belajar ilmu tu jangan lupa baca Bismillah yer..supaya terus jadi. Dan lagi satu buka mata besar2 n otak tu suru cepat faham!! nguah2 jangan marah gurau aja dong!!

6 ulasan:

Qaseh Dalia berkata...

hihi rajen bebeno kamu

Proud Mommy berkata...

@Qaseh dalia adelia

hehe :) x der keja cri keja

kindergartenlibrary berkata...

wah ..rajinnya ...

kay_are berkata...

memang cantik r page google baru tu!! =)

Proud Mommy berkata...

@nelly

hehe :) tq

Proud Mommy berkata...

@kay_are

byk lagi layout yg cntk2..kat web tu..godek jer hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...