Super active vr. Tak active

Salam Ukhwah Semua

apa cerita ni aktif nda aktif? lorhh akceli tiada kaitan dengan mana2 ahli sukan negara ni tentang cerita my pregnancy saja..hehe!! Uwahh my baby very superactive oo..mestila happykan sebab baby banyak buat senaman di dalam perut..doc cakap baby ni suka buat gaya yoga, gimnastikla, bergustila, apa nda masa d scan banyak betul movement c baby buat sempat kelip2 mata, buka2 mulut mengasi tunjuk mungkin kemachoannya sama c daddy n mommy..hehe relax ko baby..

Uhh!! yang buat aku risau ni cbaby masih juga belum engage sepenuhnya..masih juga berubah2 kedudukan..sekejap dia p bawah sekejap di atas..before ni waktu 33 weeks baby pusing bawah sudah..tp after 35 weeks baby bertukar posisi lagi naik atas.

"take from google"

lebih kurang macam gambar di atas tu..n then after 37 weeks pun baby still posisi yang sama..so peluang yang sangat nipis untuk diliver secara normal..sebab baby sudah dalam usia yang matang. hopefully my baby berubah posisi..tapi yang penting dua2 nya selamatkan....nda kirala normal ka atau caeseran..sebab niat kita sama yang penting dua2 selamat...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...