Rogol Dan Bunuh Wanita Cantik?

Salam 1 Malaysia

*saya ingin bercerita* <--otak lebur gara-gara kuat makan coklat. tajuk bikin gempak? haha sengaja bah tu ambil perhatian keke..tapi sebenarnya memang aku mau cerita pun..ini kes aku bercerita sama adikku..

masa tu petang-petang waktu kami masih tinggal di kampung..sebelum pindah di ulu dusun. aku  tengok adikku balik-balik men sms, nda pandai berpisah sama handphone jadi aku sengaja cerita la sama dia pasal seorang perogol dan wanita cantik.

Dialog kami dua beradik

kaka : mi kau ada dengar ka berita semalam? 
mimi : berita pasal apa?
kaka : pasal yang perogol tu..kalau dia nampak perempuan cantik mesti dia rogol pastu dibunuhnya. sekarang perogol tu masih bebas.
mimi : yaka? ee..bikin takut juga tu..dimana tu? di semenanjungka?
kaka : na..itula kau berhati-hati. bukan di semenanjung..kalau kaka nda silap di Sarawak.
mimi : ooo...kalau kunun dia lari pigi di Sabah..macam mana la tu..bikin takut..
kaka : takut juga kau..mi kununla..kalau kau berjalan-jalan kan tiba-tiba kau terjumpa tu perogol apa kau buat? kau larika?
mimi : mestila bah..siapa mau kena rogol pastu dibunuh!!! sia-sia bah tu mati katak!!
kaka : tapi kan mi....itu perogol kan sebelah mata pun dia nda pandang kau..dia hairan lagi kau terus lari sambil menggeleng kepala..
mimi : ish kenapa pula???
kaka : sebab dia MEROGOL dan MEMBUNUH hanya wanita-wanita yang cantik!! kau PERASAAN CANTIK la ni kan? hahahaha <--aku ketawa
mimi : kurang asam!! mengasi kena saja!!


hahaha...aku pun ketawa berabis...sapa suruh balik-balik sms saja..nda pandai stop..darila malam sampaila siang, dari lah siang sampaila malam..aku yang bosan meninguk!!

hahahahahaha  terguling-guling aku ketawa  

cerita di atas tu hanya REKAAN SEMATA-MATA..cerita tu khas untuk mengasi kena orang saja!! siapa yang nda dengar betul-betul memang conform terkena!! kekeke...


*Nota Kaki - sila baca betul-betul nanti ada yang terkena pula keke!!*


7 ulasan:

kotak bulat berkata...

ahhahaha..sakat adik rupanya.. :P

Isteri Encek Bard berkata...

ADEH TERKENA KAKA

workshop girl berkata...

hahahaha...macam ko tak biasa sak..tem couple dulu 24 jam hp tu melekat di telinga dan di jari...aku saksinya wakakakakaka~

Sharienz Sz berkata...

@kotak bulat

a'ah..tula pasal sapa suruh asyik2 sms..kena sakat la keke

Sharienz Sz berkata...

@Isteri Encek Bard

hehe..saya dah pesan sayang2 dibawah tu..baca betul2 nanti terkena hehe

Sharienz Sz berkata...

@workshop girl

haha...syhh rahsia kita tu..
tapi yg adik ku ni melampau bah..
makan pun nda berenti ni..hehe
melekat saja...keke

Izzat Nazmi Saiful Bahri berkata...

hehe... sesekali sakat adik best jugak kan.... (^^,)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...