Sahut Cabaran Dari Cik Tomate - 5 Day

Assalammualaikum & Selamat Pagi

**mood sangat tenang..lepas subuh tadi sempat service bilik dengan gembira hehe** dan sekarang dengan senang hati ingin mengupdate entry!!

macam lama sudah pula aku nda mengupdate apa2 entry? iya baru aku perasaan macam lebih 5 hari, mana ada busy cuma sakit malas aku datang secara mendadak so memang tidak dapat di elakkan hehe..siou k!!

yeah!! sedar nda sedar cabaran hari ke-5 sudah sampai, jom tengok apa soalannya

status anda? relationship anda?

soalan pebret aku..siapa nda bangga kan bila orang tanya status kau apa? hati pun excited menjawab, saya sudah BERKAHWIN dengan bangganya..sambil senyum-senyum sumbing keke. Paling terharu pula bila kau memegang title ISTERI dan IBU semestinya hati berbunga-bunga. jadi perasaan itu yang aku rasakan sekarang.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...