:::Selamat Hari Raya Aidilfitri:::

Assalamualaikum..w.b.t

Raya tahun ni me n hbby x dpt beraya di kg, bab jauh d perantauan x dpt blk. Rasa sedih sgt juga tapi yg dpat me n hhby lakukan hnya berdoa smga keluarga dilindungi dan dapat menyambut lebaran yang mulia dengan aman damai tanpa ada perselisihan faham.

Paling me n hbby rndu masa mlm takbir dan hari raya 1st..selesai solat hari raya..masa tula suma keluarga berkumpul dan saling maaf memaafi antra satu sama lain org sabah cakap 0-0 hehe...
lepas suma tu ramai2 keluarga menziarahi kubur arwah nenek selepas tu balik rumah n rehat..

Dan seperti raya yang lalu2 mesti konvoi ke lahad datu felda...siuk sampai 6 buah kereta konvoi..hehe...tu suma kenangan....tp walaupn jauh dr keluarga tp selalu dekat dihati..
me n hbby cni pun sambut raya scra sederhana cukupla me buat kek 1/2 jenis...hehe

Tapi walaupun me n hbby x dpt raya sana tp d blog me ni pun sambut raya siap dgn ketupat dan cucul hehe...meriah juga blog ni....senang hati la sikit mengubat rndu dgn suasana raya d kg...
Terimala kad raya ni from me n hbby..
 
 
Sebelum Mengundur Diri Terimala Salam Lebaran Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin Buat Keluarga Di Sandakan & Di Tambunan Segala Kekasaran Dan Keterlanjuran Perbuatan Atau Perkataan Harap Dimaafkan Semoga Silaturrahim Yang Sedia Terjalin Akan Kekal Untuk Selamanya.

Tulus Ikhlas Dari
Mohd. Ishak & Nurahzrine

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...