Cantik Tapi Derita?


Cantik tapi derita? rasanya aku ingin "cantik tapi bahagia" kan lagi best. Maklumlah sejak ada baby badan pun macam kena pam-pam. Selera makan pun bertambah-tambah. Control pun susah. Macam mana mau kurus. Diet? opkos la dibuat tapi tiada disiplin sama juga kan.

Kalau aku punya wang bertimbun sudah lama aku pergi "slim world" <--ceh...haha. Sedut lemak? eee...biarla aku gemuk macam epal daripada menanggung risiko, sebab hari tu aku pernah terbaca dalam magazine "meninggal gara-gara buat operate sedut lemak" rugikan ingin cantik tapi akhirnya jadi tatapan ulat-ulat dalam lubang kubur.

Banyak juga aku research dalam mr.google. Tips-tips yang berfaedah, tapi sama juga aku malas tu pasal badan aku seiras buah epal. Buat masa sekarang ni aku ambik gym. Lagi sihat. Aku start baru 1 minggu and i lost 1kg. Happy bukan kepalang.

So wish me luck okay!!

Nota Kaki : Jom senam bersama!










Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...