Perfume Pertamaku

Happy Sunday

Morning hari ini hari minggu. Ceria2 kan diri anda bersama keluarga. Kalau aku di kampung ni conform aku pigi tamu pastu pigi beli kuih terang bulan, sayap ayam, burger, dan banyak lagi la tapi yang aku betul2 pasti suma makanan tu menyumbangkan lemak di badanku haha!!

Okayla ni hari aku mo cerita2 sj bah kejakunanku dapat hadiah perfume yang pertama dalam hidupku. Siankan? keke..sebab aku ni bukannya penggemar minyak wangi cukuplah pakai cologne memadai sudah. Yang penting orang dekat pun nda tutup hidung..keke.

Ni cerita sebelum aku sama hubby ku kahwin. Kami jalan2 di Warisan Square cuci2 mata tengok barang yang cantik lagi mahal huhu ndada duit mau beli. Kiranya macam ni la perbualan aku sama hubby.

Hubby : Darling mari masuk kedai tu na? (sambil menunjuk jari)
Aku : Yang mana? kedai yang pink kaler tu ka? yang nama nya "SASA"
Hubby : Iya
Aku : Ish nda mo lah mahal2 tu barangnya. Apa juga barang yang dijual disana? (Sakai kan haha)
Hubby : Barangan kosmetik, perfume. Abang ada mo beli tu untuk sayang.
Aku : Ish nda payahla mahal tu. Aik abang pernah masuk sana ka?
Hubby : Sanala dulu abang sampai tengah malam pasang Air-cond. Ownernya mo siap cepat. Jadi abang ada tengok2 la barangnya. Adala tu abang mo bagi.
Aku : Oooo..yang abang sampai jam 2 pagi tu kan? patutla..

Rupa2 nya hubby aku mo belikan aku perfume. Aku sukala sapa nda suka kan. Pandai laki ku pilih perfume tu sangat wangi..lembut n buat rasa elegant.


Iya itula hubby aku bagi. Wangi siot!! Tima kasih daun keladi lain kali beli lagi..haha demand sudah bininya.


Tapi perfume ni skrg tertinggal di Malaysia. Aku nda bawa p cni. Sebab susah owh cni ada limit kalau bawa cecair masuk..cerewet bah orang bilang. Hubbyku beli tu tahun 2009..tapi sampai sekarang belum juga habis2 sebab aku jarang pakai minyak wangi.






Aku promote untuk kamurang..keke..cepat2la grab!! wangi ni..sesuai untuk summer. Tapi walaupun aku bukan fanatik perfume tapi aku tetap hargai pemberian lakiku. Padahal laki ku pun nda suka aku pakai melampau minyak wangi tapi yang aku heran dia belikan aku pula. Ka..ada maksud tersirat? hahaha




Perfume pertamaku!! memoriku automatik terimbas ketika bersama hubby dan yang pasti akan membuatkan aku terus tersenyum ceria....bila terhidu wangian ini.

Perfumeku Memoriku!!


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...