Persetankan Tanganmu!!!

Salam semua..

*hahaha...panasss panasss padahal tiada apa2 pun..keke saja ba tu mirayou lu.. aku senang hati hari ini jadi jari-jemariku ligat menari-nari di keyboard lappy ku huhu..

*tiba-tiba ideaku datang masa aku tengah sarapan pagi with my mr hubby. Cerita ini pasal adikku yang trep cumil kunu' haha *mengumpat jap* kes ni pasal kedajalan tangannya bila dia pegang barang pasti barang tu *&%^$ ntah apa jadi.

ceritanya begini masa aku masih bujang lagi la aku sama adikku ni memang selalu sama2 so malam tu adik aku pinjam my walkman so aku cakap janganlah nanti rosak tu tanganmu kan dajal hahaha...tapi adikku ni degil juga minta tumpang simpati kunun. Aku pun x sampai hatila sebab aku kan jarang2 balik rumah dulu aku tinggal hostel so walkman tu peneman aku dimana saja.

*tiba-tiba...ini yang buat aku panass..nda sampai beberapa minit tu walkman jatuh dari katil lepas tu terpatah tempat yang tutup bateri..aku marah tapi adikku buat selamba saja. Sudahlah tu walkman memang aku sayang siuk2 pula dia mengasi cacat cela..bayangkan la bida' bah tu kalau teda sudah penutup bateri..terus aku tengok adikku..rupa2nya tido sudah dia..biadappp betul..haha

*hari yang lain pula kami satu famili balik kampung di Beaufort untuk sambut raya..jadi ceritanya begini kami pergi beraya dirumah sepupu2 biasala kan hari raya semua orang bergaya2 pakai kasut tinggi la, macam2 la jenis kasut boleh dilihat. Masa tu mo balik sudah so aku sama adikku menunggu di beranda awal2..jadi adikku ternampak satu kasut tinggi yang menarik mungkin perhatiannya..terus dia curi2 pakai bergaya2 kunu' dia jalan..

*tiba-tiba..hahaha kan masa tu malam jadi lampu yang diberanda nda berapa terang adikku x nampak ada simen yang bertingkat terus dia terlanggar terlompat pigi depan lepas tu terpele'ot dan **prakk** sekali adikku tengok tu tumit kasut patah hahaha...nasib ada termelekat sikit tapi memang patahla x boleh pakai lagi tu kasut..klu rajin mo repair bolehlah..aku ketawa sudah berabis sambil mengulu-ulu yang adikku dengan selamba dia letak balik pastu susun bagus2 nampak macam ndada rosak. Terus kami dua pergi tunggu dekat kereta sambil ketawa2 hahaha...

*sampai sekarang aku masih fobia tangan adikku hahaha darila dia kecil sampaila sekarang tangannya memang magik..bukan itu saja asal namanya c MIMI memegang barang pasti rosak hahaha*

Photography Graphics, Photography Graphics for Myspace

 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...